لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
خانه » دسته‌بندی نشده » این ۵ نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

اطلاعیه سایت

این ۵ نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

این ۵ نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

نوحه جدید :

این ۵ نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید


این 5 نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

نوشیدنی های زیادی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارند. از نوشیدن اب هیچ وقت غافل نشوید، زیرا می تواند باعث کاهش وزن زیاد شود.

۵ نوشیدنی برای کاهش وزن

برای لاغر شدن و کاهش وزن دادن فقط توجه کردن به محتویات ظرف غذا کافی نیست. نوشیدنی های زیادی وجود دارند که به دلیل داشت کربوهیدرات زیاد می توانند کار را خراب کنند. بعضی از ابمیوه ها نوشابه های انرژی زا می توانند حتی شما را چاق کنند.

کاهش وزن با آب

آب می تواند به کاهش وزن کمک کند. اما شاید با خود بگویید که نمی شود خیلی آب نوشید، که حرف شما صحیح است. اگر م خواهید نوشیدنی که میل می کنید هم باعث سلامتی شما شود و هم موجب افزایش وزن شما نشود، آب بهترین گزینه است. برای تنوع بخشیدن به طعم آب می توانید چند قطره آبلیمو درون آن بریزید. البته می توانید آب گوجه فرنگی هم با آب ترکیب کنید زیرا این نوشیدنی بسیار سالم، خوش طعم و گوارا است و برای لاغری عالی است.

این 5 نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

آب چجوری وزن رو کم میکنه؟

کاهش وزن با آب سبزیجات

یکی از بهترین گزینه های موجود در سبزیجات که باعق افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن می شود، فیبر موجود در آن است. سبزیجات می توانند فیبر بدن را تامین کنند و به دلیل داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

کاهش وزن با چای شیرین نشده

چای سبز می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود و به کم کردن وزن کمک کند. می توانید چای سبز را به صورت سرد یا گرم و یا به همراه مقداری عسل و دیگر شیرین کننده ها که کمی قند دارند بنوشید. چای قرمز و چای اولونگ (چای سنتی چینی) هم مانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند سموم انباشت شده در بدن را دفع کنند و در نهایت باعث کاهش وزن شوند.

این 5 نوشیدنی را میل کنید و کاهش وزن زیادی داشته باشید

مصرف چای شیرین نشده برای لاغری

کاهش وزن با قهوه

با نوشیدن یک فنجان قهوه در اول صبح می توانید کافئین بدن را بالا ببرید و احساس گرسنگی را سرکوب کنید. مصرق زیبا قهوه خوب نیست، ولی مصرف قهوه باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. اضافه کردن مقداری شیر و کمی هم شکر به قهوه توصیه می شود.

طبق تحقیقات معلوم شده است که افراد بعد از نوشیدن قهوه، کمتر احساس گرسنگی می کنند و به همین دلیل غذای کمتری مصرف می کنند. در واقع وجود کافئین و دیگر ترکیبات در قهوه می توانند به عنوان یک مهار کننده اشتها عمل کنند و باعث شوند شما کمتر به سراغ خوراکی ها بروید. قهوه تا حدی چربی ها را از بین می برد.

قهوه به عنوان یک ماده لاغرکننده معروف است. کافئینی که در قهوه وجود دارد روند چربی سوزی را فعال می کند. کافئین بدن انسان را تحریک می کند تا کالری بیشتری بسوزاند و در نهایت باعث از بین رفتن چربی های اضافه می شود. البته باید بدانید که قهوه باید حدود ۱ تا ۳ درصد کافئین داشته باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که مصرف زیاد قهوه می تواند باعث مشکلات قلبی و عروقی مانند فشار خون بالا شود.

کاهش وزن با شیر کم چرب

یکی از بهترین نوشیدنی ها برای بدن شیر است. شیر حاوی مقادیر عالی پروتئین، ویتامین D و کلسیم است و می تواند باعث رشد و استحاک استخوان ها شود. البته شیر کم چرب و بدون خامه مناسب است. اگر نمی تواند با طعم شیر کنار بیایید، می توانید شیر را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو میل کنید. همچنین شیرکاکائو نوشیدنی انرژی زا است.

» همچنین بخوانید :

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز